افزایش-فالوور-اینستاگرام-ipinar

آموزش اینستاگرام: چگونه فالوورهای بیشتری در اینستاگرام بدست آوریم؟

بدون دیدگاه

جذب فالوور اینستاگرام یکی از دغدغه های اصلی کسب و کارها در اینستاگرام است. شما ساعت ها وقت صرف برنامه ریزی و تولید محتوا برای اینستاگرام می کنید، و وقتی روی دکمه اشتراک گذاری ضربه میزنید و پست خود را در اینستاگرام منتشر می کنید. در حالی که مطمئن هستید مطلب فوق العاده ای منتشر کرده اید، انتظار دارید که با خیل عظیم لایک ها، فالوورها، کامنت ها و … روبرو شوید ولی در عمل همچین اتفاقی نمی افتد و چند لایک و نظر و تعداد انگشت شماری فالوور جذب می کنید!

اما چگونه می توانید با انتشار محتوای عالی، فالوورهای بیشتری در اینستاگرام بدست آورید؟

هیچ راهنمای گام به گام برای رشد اینستاگرام وجود ندارد. اما روش هایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کرده و فالوور های جدیدی را به دست آورید.  

در ادامه 12 روش برای جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام آورده شده است.

1. بیوی اینستاگرام خود را بهینه کنید

بایو/بیو اینستاگرام دارای محدودیت 150 کاراکتر است که باید حداکثر استفاده را از آن ببرید. بیوگرافی اینستاگرام شما به بازدیدکنندگان صفحه اینستاگرام می گوید که شما کی هستید ، در چه زمینه ای فعالیت می کنید؟ راه های ارتباطی با شما چیست؟ (شماره تماس، ایمیل، واتساپ، وب سایت و…)

بیوگرافی اینستاگرام شما باید شامل موارد زیر باشد:

  • توضیح واضح از آنچه انجام می دهید
  • راه های ارتباط با شما
  • فراخوانی برای اقدام (خرید، اطلاعات بیشتر، تماس با ما و …)
  • یک لینک (وب سایت، فروشگاه، واتساپ، تلگرام یا …)

لینک داخل بایوی شما تنها پیوند قابل کلیک در اینستاگرام است ، بنابراین از آن عاقلانه استفاده کنید. برخی از مشاغل دارای پیوند استاندارد به وب سایت خود هستند ، در حالی که برخی دیگر به طور مرتب آن را تغییر می دهند تا پست های اخیر یا لندینگ پیج خود را منعکس کنند. اما اگر می خواهید کار را برای خود راحت کنید، می توانید از ابزارهای پیوند در بیو مانند Zilink استفاده کنید که به شما امکان می دهد بیشتر از یک لینک را در دسترس کاربر قرار می دهید.

بیو-اینستاگرام-آی-پیناریک هشتگ اختصاصی برای برند خود در نظر بگیرید. برندهای بزرگ طرفداران خود را تشویق می کنند هنگام صحبت درباره محصولات ما از هشتگ خاصی استفاده کنند. مثلاً شرکت کنون از کاربران خود می خواهد که زیر پست های خود، که مربوط به محصولات این شرکت است، هشتگ #canon را قرار دهندبنابراین، وقتی کسی روی هشتگ بیو ضربه می زند، پست هایی را که طرفداران Canon از محصولات آنها استفاده کرده اند، مشاهده می کند. اینکار باعث آشنایی و رغبت بیشتر کاربران به دنبال کردن پیج و حتی خرید از شما می شود.

2. بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام را پیدا کنید

توجه کنید که ما نگفتیم بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است بلکه گفتیم “بهترین زمان ارسال پست را پیدا کنید” .

حقیقت این است که هیچ پاسخ عمومی برای بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام، برای رسیدن آن به دست بیشترین تعداد افراد وجود ندارد. اما راه هایی برای تعیین زمان ایده آل برای ارسال پست و دیده شدن بیشتر آن توسط دنبال کنندگان شما وجود دارد.

باید توجه کنید که اینستاگرام بر اساس تعامل کار میکند و هر چقدر تعامل میان شما و کاربران بیشتر باشد، اینستاگرام پست های شما را به افراد بیشتری نمایش می دهد. درنتیجه شانس بیشتری برای دیده شدن و جذب فالوور های بیشتر خواهید داشت.

ابتدا از Instagram Insights برای مشاهده زمان آنلاین بودن مخاطبان خود استفاده کنید. برای اینکار از صفحه نمایه اینستاگرام خود روی دکمه “Insights” ضربه بزنید ، به “Your Audience” بروید ، سپس روی “See All” ضربه بزنید. از آنجا ، به پایین صفحه بروید تا بیشترین زمان فعالیت مخاطبان خود را ببینید.

بهترین-زمان-برای-ارسال-پست-در-اینستاگرامهمچنین باید در نظر بگیرید که چه زمانی محتوای شما بیشتر با حال و هوای کاربران مرتبط است. به عنوان مثال ، یک ویدئوی دستورالعمل آشپزی ممکن است در خارج از ساعت کاری بهتر عمل کند ، زیرا افراد بیشتر در حال گذراندن اوقات فراغت و دنبال یک سرگرمی هستند. از طرف دیگر ، یک پست در مورد کافی شاپ ممکن است در حدود ساعت 2 بعد از ظهر، هنگامی که مردم دچار رکود و خستگی بعد از نهار می شوند ، خوب عمل کند. زمانهای مختلف ارسال پست را آزمایش کنید و میزان تعامل را بررسی کنید.

3. به طور مداوم محتوا ارسال کنید

مطالعات انجام شده در سال 2021 روی 14 صنعت، نشان می دهد که مشاغل، به طور متوسط چهار پست در هفته در اینستاگرام به اشتراک می گذارند اما توصیه ما این است که حداقل یک بار در روز، پست ارسال کنید. صفحاتی که به طور منظم در اینستاگرام محتوا ارسال می کنند، بهترین نتایج را به دست می آورند. طبق مطالعه Tailwind ، پروفایل هایی که در اینستاگرام روزانه پست ارسال می کنند، سریعتر از کسانی که کمتر پست ارسال می کنند فالوور می گیرند.

با توجه به الگوریتم خط زمانی اینستاگرام ، ثبات یک عنصر کلیدی برای دیده شدن پست های شما است. اگر پست های شما به طور منظم ارسال شوند و با تعامل اولیه خوبی از جانب کاربران مواجه شوند، الگوریتم اینستاگرام احتمالاً پست های شما را در بالای صفحه فید سایر دنبال کنندگان شما نشان می دهد. 

البته کیفیت همیشه مهمتر از کمیت است. ارسال پست های زیاد، بیشتر اوقات لزوماً به نرخ بالای مشارکت نمی انجامد. تمرکز خود را بر ایجاد محتوایی بگذارید که با علایق و سلیقه مخاطبان مورد نظر شما مطابقت داشته باشد. در بخش 9 در مورد مشارکت با مخاطبان بیشتر توضیح داده ایم.

زمانی که شما پستی را در اینستاگرام منتشر می کنید، اینستاگرام آن پست را به تعداد کمی از دنبال کنندگان شما نمایش می دهد. و اگر این دنبال کنندگان با پست شما تعامل بیشتری داشته باشند، یعنی هر چه بیشتر پست جدید شما را لایک کنند، نظر بدهند، به اشتراک بگذارند یا ذخیره کنند، اینستاگرام آن را به افراد بیشتری نمایش می دهد. اما اگر میزان مشارکت اولیه دنبال کنندگان با پست تازه منتشر شده کمتر باشد، اینستاگرام آن را یه پست کم ارزش تلقی می کند در نتیجه آن رابه افراد کمتری نمایش می دهد.

وب سایت ها و ابزارهایی (رایگان و پولی) وجو دارند که به شما امکان می دهند بدون نگرانی در مورد ارسال روزانه پست ، به طور مداوم پست های خود را بصورت مشخص و زمانبندی دلخواه تان منتشر کنید.

4. نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام را بیاموزید

قبلاً پست های اینستاگرام بر اساس زمان ارسال آن پست به همه فالوورها نمایش داده می شد. ولی اینستاگرام الگوریتم هایی طراحی کرد که بر اساس آن، محتوای هر صفحه را بر پایه ی تعامل، به دیگران نمایش داده شود. این تغییر باعث وحشت بسیاری از کاربران اینستاگرام شد. با این حال، از زمان انجام این تغییر، هر پست بطور میانگین  50 درصد بیشتر از قبل، توسط کاربران دیده می شود . بنابراین، نحوه غلبه بر الگوریتم اینستاگرام را فراموش کنید. در عوض، با یادگیری نحوه استفاده از الگوریتم های اینستاگرام، از این سیستم به نفع خود استفاده کنید.

در اینستاگرام شش عامل وجود دارد که تعیین می کند چه چیزی در بخش تایم لاین به هر فرد نشان داده شود. این عوامل عبارتند از: علایق، زمان انتشار، ارتباط، تناوب، دنبال کردن و استفاده.

در ادامه به خلاصه ای از هر یک از این عوامل اشاره می کنیم:

  1. علاقه: یک شخص، بر اساس فعالیت قبلی از چه پستی خوشش می آید
  2. زمان انتشار: پست چقدر جدید است
  3. رابطه: اکانت ها و صفحاتی که شخص به طور منظم با آنها در تعامل است
  4. تناوب: هر چند وقت یک بار شخص از برنامه اینستاگرام استفاده می کند
  5. دنبال کردن: پست های صفحات و اکانت هایی که شخص دنبال می کند
  6. استفاده: مدت زمانی که شخص در اینستاگرام صرف می کند

الگوریتم اینستاگرام قصد دارد بهترین محتوا را برای هر کاربر به نمایش بگذارد. بنابراین ، در حالی که شش عامل جداگانه ممکن است نگران کننده به نظر برسند ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا  منتشر کنید.

5. انواع مختلف محتوا را آزمایش کنید

اینستاگرام بسیار بیشتر یک برنامه انتشار عکس است. در طول این سالها، این اپلیکیشن راه های زیادی برای به اشتراک گذاشتن محتوا در پلتفرم خود ارائه کرده است. استفاده از تمام قابلیت های اینستاگرام نظیر پست، استوری، igTV، Reels، لایو و … صورت ترکیبی برای انتشار محتوا، یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام است. زیرا به شما این فرصت را می دهد تا با طیف وسیعی از افراد ارتباط برقرار کنید.

به یاد داشته باشید: الگوریتم به علاقه توجه می کند و سعی می کند به مردم همان محتوایی را  نشان دهد که به آن علاقه دارند. بنابراین، اگر یک نفر بیشتر در بخش Reels اینستاگرام لایک و نظر بدهد ، احتمالاً تعداد بیشتری Reels را در فید اینستاگرام خود مشاهده می کند. با این حال، اگر شخص دیگری بیشتر با پست های معمول ارتباط برقرار کند، بیشتر آن نوع محتوا را در تایم لاین خود مشاهده می کند.

هر بخش از اینستاگرام مزایای خاص خود را دارند دارد. به عنوان مثال ، Instagram Reels جدیدترین نوع محتوا هستند و اینستاگرام همیشه به ویژگی های جدید توجه بیشتری دارد. از زمان راه اندازی Instagram Reels در سال 2020 ، این برنامه دکمه Reels را به مرکز نوار منو منتقل کرده و باعث شده است که Reels بیشتر از پست های عکس در صفحه Explore ظاهر شود. با توجه به اینکه روزانه 200 میلیون نفر صفحه کاوش را بررسی می کنند. این ابزار جدید می تواند تفاوت زیادی در تعداد افرادی که با آنها ارتباط دارید، ایجاد کند.

ویدیوهای Instagram TV (IGTV) نیز 4 برابر بیشتر از عکس های صفحه کاوش دیده می شوندو از آنجا که ویدئوهای IGTV می توانند تا 60 دقیقه طول بکشد ، این نوع محتوا برای فیلم های طولانی مدت ایده آل است.

استوری های اینستاگرام پس از 24 ساعت ناپدید می شوند ، اما مزایای خود را نیز دارند. پنجاه و هفت درصد از کسب و کارها معتقدند که استوری به عنوان بخشی از استراتژی رسانه های اجتماعی آنها “تا حدودی موثر” یا “بسیار مؤثر” بوده است. به علاوه ، اگر یک حساب تأیید شده یا حداقل 10 هزار دنبال کننده دارید ، می توانید پیوندهای Instagram Swipe Up را به استوری خود اضافه کنید تا ترافیک به صفحات خاص افزایش یابد.

در همین حال ، پست های عادی – مجموعه ای از حداکثر 10 تصویر/فیلم در یک پست – دارای بالاترین نرخ تعامل در همه انواع پست است . پست های عادی را به عنوان یک داستان کوتاه یا تیزر برای محتوای طولانی تر، مانند یک وبلاگ، در نظر بگیرید. می توانید از تصاویر متنی، عکس ها، ویدئوها یا ترکیبی از همه آنها را در یک پست استفاده کنید.

شاید توضیحات بالا کمی گیج کننده باشد. اما مطالعه در مورد نوع محتوا در اینستاگرام(پست، استوری، لایو …) به شما می گویند میانگین نرخ مشارکت برای هر نوع محتوا چقدر است، تا بتوانید بر اساس علایق مخاطبان خود محتوا تولید کنید. ولی در کل، بهترین استراتژی استفاده از انواع مختلف آنها در کنار یکدیگر است. ترکیب محتوای اینستاگرام به شما امکان می دهد با افرادی با ترجیحات مختلف ارتباط بگیرید و این دسترسی گسترده به شما کمک می کند تا فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید.

6. سبک برند خود را بیابید و محتوای منحصر به فرد ایجاد کنید

مردم صفحه شما را به خاطر رشد فروش شما دنبال نمی کنند. آنها به این دلیل صفحه شما دنبال می کنند که از شخصیت شما و محتوایی که ایجاد می کنید لذت می برند.

ممکن است آنچه برای یک پیج مناسب است با برند شما مطابقت نداشته باشد – حتی اگر در زمینه ی مشابه فعالیت می کنید. به عنوان مثال ، Juggling Daisies Hobby Farm و  Such And Such Farm هر دو خود در زمینه کشاورزی و مزارع فعالیت می کنند و هرکدام محتوای منحصر به فردی منتشر می کند. محتوای Juggling Daises موارد سرگرم کننده ، عکسهای زیبا و محتوای مفید است. در همین حال ، Such And Such Farm دارای سبک خشن تری است که محتوای آن شامل کلمات رکیک و طنز است.

از خود بپرسید می خواهید لحن شما چگونه باشد. خنده دار؟ آموزنده؟ بازیگوش؟ بدبینانه؟ شخصیت شما همچنین باید نشان دهنده علاقه شما به آن باشد. Such And Such Farm به تولیدات پایدار اعتقاد دارد ، بنابراین بسیاری از پست های اینستاگرام آنها در مورد شیوه های کشاورزی صحبت می کنند. شما در محتوای اینستاگرام خود به چه موضوعاتی می پردازید؟ هر چیزی که در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک می گذارید باید شخصیت و اعتقادات برند شما را نشان دهد.

حساب اینستاگرام خود را به عنوان یک شخص در نظر بگیرید که با دیگران صحبت می کند. یک شخصیت برای حساب طراحی کنید و دستورالعمل های برند را ایجاد کنید تا بتوانید در سبک محتوای خود ثابت قدم بمانید. دستورالعمل های برند شما باید شامل یادداشت هایی در مورد لحن، سبک و ارزش ها به همراه رنگ و فونت برند شما باشد.

7. کپشن های مناسب بنویسید

عکس های زیبا توجه مردم را به خود جلب می کند – کپشن های عالی اینستاگرام آن را حفظ می کنند. کپشن به شما این فرصت را می دهد تا جزئیات بیشتری درباره عکس یا ویدیویی که به اشتراک می گذارید ارائه دهید. به علاوه ، استفاده از هشتگ در کپشن ها می تواند به شما کمک کند پست شما در نتایج جستجو در اینستاگرام ظاهر شود.

کپشن های اینستاگرام می تواند تا 2200 کلمه باشد. البته ، لازم نیست هر کپشن مانند یک پست وبلاگ نوشته شود. با طول متن های مختلف بازی کنید. برخی از عکس ها با یک عنوان کوتاه و شگفت انگیز و با چند ایموجی به خوبی جفت می شوند ، در حالی که برخی موارد ممکن است لازم باشد از متنی طولانی تر و توضحیات بیشتری استفاده کنید.

طول متوسط ​​کپشن های اینستاگرام رو به افزایش است ، اما اکثر صفحات هنوز به حد مجاز 2200 کاراکتر نمی رسند. در سال 2020 ، میانگین 405 کاراکتر پیش بینی شده بود ، در حالی که در سال 2016 این رقم 142 بود.

بنابراین، در مورد اینکه کی کپشن طولانی بنویسید و کی آن را ساده نگه می دارید، هیچ قانون سفت و سختی وجود ندارد درست مانند انواع محتوا ، بهتر است از آنها بصورت رندوم استفاده کنید. ممکن است گاهی کپشن یک پست شما دارای یک عنوان کوتاه باشد، در حالی که کپشن پست دیگر شما در مورد یک محصول بطور خاص و طولانی توضیح دهد.

8. تحقیق و استفاده از هشتگ

ما هشتگ ها را در بستر های زیادی بررسی کرده ایم ، اما به نظر می رسد هشتگ در هیچ کجا در رسانه های اجتماعی به اندازه اینستاگرام اهمیت ندارند. هشتگ های مناسب می توانند محتوای شما را در معرض دید تعداد بالایی از مخاطبان هدف قرار دهند ، و به نظر نمی رسد که کاربران اینستاگرام مانند سایر شبکه ها از هشتگ خسته شوند.

با یافتن هشتگ هایی که برای مخاطبان مورد نظر شما جذاب است شروع کنید. وب سایت ها و ابزارهای رایگان زیادی وجود دارد که به شما کمک می کنند تا هشتگ های مربوط به پست های اینستاگرام خود را پیدا کنید.

اگر می خواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید ، استفاده از هشتگ ضروری است. هنگامی که افراد موقع بازید از پست صفحات دیگر بر روی هشتگ ضربه می زنند، می توانند به محتوایی که از همان هشتگ استفاده شده دسترسی داشته باشند. مردم حتی می توانند هشتگ های مورد علاقه خود را دنبال کنند تا محتوای برتر با آن هشتگ در تایم لاین  اینستاگرام آنها نشان داده شود.

اینستاگرام در هر پست حداکثر 30 هشتگ را مجاز می کند ، اما لازم نیست در هر پست از 30 هشتگ استفاده کنید. تعداد هشتگ های توصیه شده در هر پست 9 هشتگ می باشد. فقط مطمئن شوید که دائماً از هشتگ تکراری و یکسان استفاده نمی کنید. در عوض ، هشتگ های موردنظر خود را بر اساس موضوع محتواهایی که منتشر می کنید دسته بندی و در جایی ذخیره کنید تا بتوانید به سرعت، هشتگ مربوط به هر پست را اضافه کنید.

همانطور که در بخش اول (بیو خود را بهینه کنید) گفتیم شما باید یک هشتگ اختصاصی هم برای برند خود داشته باشید و از مخاطبان خود بخواهید در صورتی که از محصول شما استفاده می کنند هشتگ اختصاصی برند شما را زیر پست قرار دهند. این کار باعث معرفی و دیده شدن محصول شما توسط سایر کاربران می شود.

9. با مخاطبان خود مشارکت داشته باشید

تعامل برای رشد در اینستاگرام بسیار مهم است. بسیاری از صفحات این اشتباه را دارند که بر روی تعداد لایک ها و نظرات بدون در نظر گرفتن افراد پشت آن تمرکز می کنند. اگر واقعاً می خواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید ، باید فالوور های خود را در یک بحث شرکت دهید و با آنها تعامل داشته باشید.

ممکن است سایر کاربران اینستاگرام از طرق مختلفی نظیر هشتگ، اکسپلور، جست و جو … محتوای شما را ببینند. بنابراین به خاطر داشته باشید که اگر کسی محتوای شما را می بیند ، به این معنی نیست که در حال حاضر شما را دنبال می کند. اگر فرصتی برای تعامل با فالوورهای احتمالی دارید ، باید از آن استفاده کنید. هر نظری فرصتی برای به دست آوردن یک دنبال کننده جدید (یا نگه داشتن یک کاربر فعلی) است ، بنابراین مطمئن شوید که به هر نظری که دریافت می کنید پاسخ دهید.

اما فقط منتظر نمانید تا کاربران و فالوورها مکالمه را آغاز کنند. فرصت های تعامل ایجاد کنید. در استوری های اینستاگرام از برچسب های اینستاگرام مانند سوالات باز و نظرسنجی استفاده کنید. در کپشن عکس خود سوال بپرسید. افراد را تشویق کنید تا دوستان خود را در زیر پست تگ کنند! مثلاً می توانید بنوسید “این پست تو رو یاد کدوم دوستت میندازه؟ این زیر تگش کن.” یا “دوست داری با کدوم دوستت بری اینجا؟ این زیر تگش کن”

۱۰- با دیگران همکاری کنید

یکی دیگر از راه های عالی برای به دست آوردن فالوور اینستاگرام ، همکاری با دیگران از طریق مشارکت یا شرکت در کمپین های تأثیرگذار است.

می توانید با سایر پیج های  اینستاگرام، که فالوور های یکسانی دارید، تبادل کنید، و پیج یکدیگر را در استوری خود معرفی نمایید. این کار یک معامله برد-برد است و باعث افزایش فالوور هر دو پیج می شود.

فقط باید به این نکته توجه داشته باشید پیجی که می خواهید با آن تبادل کنید در حوزه کاری شما فعالیت نکند. مثلاً اگر شما شال و روسری می فروشید نباید پیج مقابل هم همین محصول را داشته باشد. چون این احتمال وجود دارد که مشتریان خود را از دست بدهید.

همچنین، اگر در زمینه خدماتی یا آموزشی فعالیت می کنید، همکاری با دیگران فرصتی برای نشان دادن ارزش ها و شخصیت شما از طریق ارتباط است. مشاغل و افرادی که با آنها همسو هستید و از آنها حمایت می کنید، از شما حمایت خواهند کرد و با معرفی صفحه ی شما به دیگران باعث رشد بیشتر پیج شما خواهند شد. مشارکت ها می توانند برای مشاغل محلی نیز بسیار مفید باشند. مشارکت با همسایگان خود را در نظر بگیرید تا بتوانید به مخاطب های بسیار هدفمند دست پیدا کنید.

تبلیغات، راه دیگری برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام است. اگر بودجه دارید ، می توانید برای تبلیغ کسب و کار خود به پیج هایی که فالوورهای بالایی دارند درخواست تبلیغ بدهید.

اگر می خواهید هزینه کمی برای تبلیغات پرداخت کنید و در عین حال نتیجه خوبی در جذب فالوور اینستاگرام بگیرید، می توانید در پیج های میکرو اینفلوئنسر یا پیج هایی که بین 1000 تا 10k فالور دارند تبلیغ کنید. این پیج ها در مقایسه با پیج های بزرگ تر درصد تعامل بیشتری دارند.

پیدا کردن صفحه  اینستاگرام خود را برای افراد آسان کنید. برای پیدا کردن نمایه اینستاگرام شما ، هیچ کس مجبور نیست صفحات وب سایت شما را جستجو کند.

پیوند حساب اینستاگرام خود را به موارد زیر اضافه کنید:

  • پاورقی های ایمیل
  • پاورقی و/یا نوار کناری وب سایت
  • بایو در سایر شبکه های اجتماعی
  • گروه های مختلف در سایر شبکه های اجتماعی

12. نتایج خود را تجزیه و تحلیل کنید

یکی از راه های فهمیدن چگونگی جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام این است که بررسی کنید طرفداران فعلی شما به چه چیزی پاسخ می دهند. می توانید چندین معیار اینستاگرام را مستقیماً با Instagram Insights یا از طریق سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل، نظارت کنید.

روی معیارهای بیهوده مانند لایک و کامنت وسواس نداشته باشید. در عوض ، به آنچه بررسی ها به شما می گویند فکر کنید. به عنوان مثال، اگر در حال آزمایش یک هشتگ جدید هستید، معیارهایی مانند دنبال کنندگان جدید و دسترسی بیشتر به پیج شما، بیانگر این است که ارز آن هشتگ بیشتر از تعداد لایک های فعلی شما هستند.

اگر زمان های مختلف ارسال را آزمایش می کنید، بررسی نتایج می تواند به شما این ایده را بدهد که چه زمانی احتمال دیده شدن محتوای شما بیشتر است. هدف نهایی شما تعیین می کند که کدام معیارها بیشترین اهمیت را دارند.

موضوعات و نوع محتوایی که ارسال میکنید را بررسی کنید. آیا نوع خاصی از تصویر نتایج یا مشارکت بیشتری دارد؟ تعداد بیشتری از آن تصاویر را ارسال کنید و ببینید که دنبال کنندگان شما چگونه واکنش نشان می دهند. آیا هشتگ های خاص باعث لایک بیشتر می شود؟ از این هشتگ ها بیشتر استفاده کنید و فالوورهای جدید را زیر نظر داشته باشید.


اگر می خواهید فالوور اینستاگرام شما به طور مداوم رشد کند، باید محتوای با کیفیت را به طور منظم به مخاطبان هدف خود ارائه دهید. در حالی که فعالیت های تدریجی در رسانه های اجتماعی برای حساب های شخصی مناسب هستند، اما مشاغل باید استراتژیک تر عمل کنند. همه تکنیک هایی که به آنها اشاره کردیم به شما کمک می کند تا فالوورهای بیشتری در اینستاگرام بدست آورید، اما آنها چیزی نیستند که بخواهید یکبار بررسی کنید. شما باید هر 12 مورد را بطور مداوم بررسی کنید و به آنها پایبند باشید تا تعداد فالوور اینستاگرام شما رشد کند. حفظ استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی بسیار مهم است.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.