معرفی-20-ایده-برای-پست-های-اینستاگرام

چه چیزی در اینستاگرام پست کنیم؟: 20 ایده برای پست های اینستاگرام

بدون دیدگاه

آیا دائماً به این فکر می کنید که “چه چیزی باید در اینستاگرام پست کنم؟” خوب، در این پست، ما 20 ایده فوق العاده موثر برای پست های اینستاگرام را با شما به اشتراک می گذاریم که می توانید برای کسب و کار خود خود از آنها استفاده کنید. این ایده‌های پست اینستاگرام، پس از تجزیه و تحلیل پست‌هایی با بهترین عملکرد از بین بیش از 100 پیج در اینستاگرام و در بیش از 10 دسته مانند غذا، تجارت الکترونیک، فناوری، املاک ، تناسب اندام، دکوراسیون منزل و غیره انتخاب شده‌اند. نه فقط این، ما همچنین با کمک قالب های آماده ای که می توانید از قسمت فروشگاه آی پینار تهیه کنید استفاده از
این ایده های اینستاگرام را برای شما بسیار آسان تر کرده ایم. از آنجایی که ایده‌ها ترتیب خاصی ندارند، از شما خواهش می‌کنیم که تمام ایده‌های پست اینستاگرام را تا انتها بخوانید – این کار به شما الهامات بیشتری می‌دهد تا برای برند خود ایده های جدیدتری پیدا کنید.
بیایید درست شیرجه بزنیم!

1. نمایش خلاقانه محصولات

اگر همچنان عکس های کاتالوگ محصولات خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارید باید فورا تصاویر پیج خود را به روز کنید. اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و هیچ چیز بهتر از یک تصویر چشم نواز جواب نمی دهد. تصاویر محصولاتی که به اشتراک می گذارید باید داستانی را روایت کند و بیننده تصور کند استفاده از محصول یا خدمات شما چگونه است.

برای جالب‌تر کردن عکس‌های محصولات یا خدمات خود، یک عنصر انسانی به تصاویر اضافه کنید به این ترتیب راحت تر می توانید حس داستان خود را به مخاطب نشان دهید.
همچنین می توانید ویدیوهای خیره کننده ای از محصولات خود ایجاد کنید تا صفحه اینستاگرام خود را پویاتر کنید. درست مانند یک عکس، مطمئن شوید که عناصری را اضافه کنید که صحنه را بهبود می بخشد و همچنین می توانید متن ، موسیقی و جلوه های بصری متحرک اضافه کنید. با یک پست ویدیویی تعامل بیشتری خواهید داشت زیرا مخاطبان شما زمان بیشتری را برای آن صرف می کنند. همچنین اگر بودجه کافی برای عکاسی فوری ندارید، می توانید از فیلم های استوک به صورت رایگان استفاده کنید. 

2. به سوالات متداول پاسخ دهید

اینستاگرام یکی از بهترین مکان ها برای یک کسب و کار یا برند برای ارتباط با مخاطبان و حل مشکلات آن ها است. می‌توانید از قسمت کپشن و نظرات برای پاسخ به سؤالات مهم مخاطبان خود استفاده کنید.
می‌توانید با ارسال یک تصویر شروع کنید و مخاطبان خود را تشویق کنید تا سؤالات خود را در بخش نظرات ارسال کنند، همچنین می‌توانید به عنوان پرسش و پاسخ، ویدیوها را در صفحه اینستاگرام خود پست کنید.

3. به پشت صحنه بروید

مخاطبان خود را به پشت صحنه محل کار خود ببرید و به آنها نشان دهید که محصول شما چگونه ساخته شده است. ویدیوهای پشت صحنه توجه زیادی را به خود جلب می کنند زیرا برای مردم جذاب است که ببینند چیزهایی که دوست دارند و تحسین می کنند چگونه ساخته و پرداخته می شود.

4. تیم خود را معرفی کنید

تمرکزتان را روی تیم خود قرار دهید و به مخاطبان اجازه دهید چهره های پشت برند شما را ببینند. برای این کار می توانید به سادگی پرتره های اعضای تیم خود را به اشتراک بگذارید. همچنین شما می توانید در کمترین زمان یک ویدیوی خیره کننده بسازید و اعضای تیم را به مخاطبان خودتان معرفی کنید.

5. نحوه استفاده از محصول شما را به مخاطبان خود نشان دهید

چه چیزی بهتر از این که به مخاطبان خود نشان دهید چه کارهایی می توانند با استفاده از محصول شما انجام دهند. این کار می تواند یک پست ویدیویی ساده باشد یا می توانید با استفاده از یک  پست اسلایدی به مخاطبان خود دستورالعمل هایی در رابطه با محصول خود ارائه دهید.

6. پست های “قبل و بعد” را به اشتراک بگذارید

با انجام یک پست قبل و بعد، نتیجه استفاده از محصول خود را به مخاطبان خود نشان دهید . اینها مورد می توانند به شکل یک پست اسلایدی، یک تصویر یا حتی یک پست ویدیویی باشند.

7. از میم ها استفاده کنید

هیچ چیز در اینستاگرام بهتر از میم ها کار نمی کند، و به عنوان یک کسب و کار، باید به این گروه بپیوندید. میم شکلی از متن، تصویر یا ویدیو است که معمولاً طنزآمیز و قابل ربط به چیزهای مختلف است، بنابراین به سرعت در بین کاربران اینترنت پخش می شود. به عنوان یک برند، می‌توانید به طور خلاقانه از میم‌ها برای تبلیغ محصول یا خدمات خود استفاده کنید،

8. از جملات کوتاه استفاده کنید

می‌توانید از جملات کوتاه مانند نقل قول ها، جملات انگیزشی، فلسفی، طنز یا… استفاده کنید. برای این کار می توانید از تصاویر “متن نوشته” خلاقانه  یا پست اسلایدی و حتی یک قطعه ویدیو استفاده کنید.

شما می توانید نقل قول هایی از افراد مشهور یا اشخاص مورد علاقه خود ارسال کنید یا حتی نقل قول های خودتان را بسازید که برای مخاطبان شما الهام بخش و قابل ارتباط باشد.

9. به مخاطبان خود نشان دهید که چگونه یک سفارش را بسته بندی و ارسال می کنید

در روند جدید اینستاگرام، بسیاری از مشاغل کوچک به مخاطبان خود نشان می دهند که چگونه سفارش خود را بسته بندی می کنند. یک پست ویدیویی ساده می تواند احساساتی را که نسبت به محصول خود دارید و میزان قدردانی شما از کسب و کارتان را به مخاطبان نشان دهد. این کار باعث محبوبیت بیشتر شما و کسب و کارتان در بین مخاطبان می شود.

10. بازیهای جالب و تست های چالش برانگیز

آیا می خواهید مخاطبان خود را به پست های خود متصل نگه دارید تا اینستاگرام بتواند تعامل طولانی تری را ثبت کند؟ تست ها و بازی‌های جالبی بسازید که توجه مخاطبان شما را جلب کرده و آنها را به شرکت در آن ترغیب کند، مانند پیدا کردن اشیائ پنهان در تصویر، اختلاف بین دو تصویر، مسائل ریاضی و…

11. تصاویر و ویدئوهای گرافیکی و انتزاعی

تصاویر و کلیپ های جالبی ایجاد کنید که بتواند داستان و ارزش های برند شما را به اشتراک بگذارد. این کار نه تنها ارتباطات برند آنها را تقویت می کند، بلکه محصولات پرفروش شما را نیز بطور خلاقانه ای به نمایش می گذارد. می‌توانید برای افزایش تعامل بیشتر، تصاویر ویدیویی با محصولات خود ایجاد کنید.

12. رویدادهای جاری

پست‌هایی را در مورد رویدادهای جاری در سراسر جهان ایجاد کنید که یا بر تجارت و مخاطبان شما تأثیر می‌گذارد یا چیزی است که ارزش‌های برند شما نشان می‌دهد. برندهای بزرگ در سراسر جهان همیشه در رویدادهای جهانی با مخاطبان خود همبستگی دارند.

13. کپشن با شما!

تصویر جالبی دارید؟ با درخواست از مخاطبان برای نوشتن شرح، آنها را وادار کنید تا با شما ارتباط برقرار کنند. مطمئن شوید که تصویر شما طنزآمیز و قابل ربط به موضوعات مختلف است، چیزی که به راحتی بینندگان شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

14. پست های گفتگو

اینستاگرام در حال حاضر بهترین پلتفرم رسانه اجتماعی برای تعامل با کاربران است. این مکان برای بازاریاب‌ها برای تعامل انفرادی با مخاطبان و درک اینکه چگونه کسب‌وکارشان می‌تواند بهبود یابد، مورد جستجو قرار می‌گیرد. یکی از راه‌هایی که می‌توانید با مخاطبان خود درگیر شوید و آن‌ها را در مورد نظرات خود یا آنچه که نیاز دارند، باز کنید، داشتن یک پست گفتگو محور با کاربران است.

15. محتوای تولید شده توسط کاربر

اگر محصول شما به کاربران شما کمک می کند چیزی ایجاد کنند، می توانید کار آنها را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند به شما کمک کند تا برای کسب و کار خود مدرک اجتماعی ایجاد کنید! برندهایی مانند گوپرو ، اپل و کانن به شدت به محتوای تولید شده توسط کاربر متکی هستند و همچنین رویدادها و مسابقاتی را برای جلب مشارکت مخاطبان خود ترتیب می دهند.

16. یک رویداد را مستند کنید

اگر در یک رویداد حضور دارید یا خودتان میزبان یک رویداد هستید، آنها را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. به آنها نگاهی به این رویدادها بدهید و بهترین لحظات را با آنها به اشتراک بگذارید. حتما جزئیات رویداد را در توضیحات به مخاطبان خود بیان کنید و همچنین می توانید آنها را به پیوندی در بیو خود هدایت کنید تا در رویداد بعدی ثبت نام کنند.

می‌توانید یک پست اسلایدی درست کنید و محتوای خود را با آپلود تصاویر یا ویدیویی که خلاصه‌ای از رویداد را نشان می‌دهد، به اشتراک بگذارید. بهتر است از موسیقی، متن، و سایر عناصر شاد که باعث می‌شود مخاطبان شما به محتوای شما جذب شود، استفاده کنید.

17. محتوا را برای اینستاگرام تغییر دهید

اگر در بستر های مختلفی مانند وب سایت یا کانال YouTube خود محتوا ایجاد می کنید، باید محتوای خود را برای اینستاگرام تغییر دهید. می‌توانید از بخش‌های مهم مصاحبه استفاده کنید و آنها را به‌عنوان یک پست ویدیویی به اشتراک بگذارید یا اطلاعات سریعی را از یک وبلاگ به اشتراک بگذارید.

18. محصول خود را تجزیه و تحلیل کنید

با تجزیه و تحلیل محصولات خود، به مخاطبان این فرصت را می دهید که محصول شما بهتر درک کنند. می‌توانید ساختار داخلی ،مواد تشکیل دهنده یا طرز تهیه آن را به مخاطبین خود نشان دهید.

19. پست های اسلایدی

پست های اسلایدی اینستاگرام بهترین ابزار برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات ارزشمند با مخاطبان هستند. چه در مورد محصول خود صحبت کنید یا محتوای ارزشمند دیگری را به اشتراک بگذارید می توانید از تصاویر پست سرهم (اسلایدی) برای ادامه داستان استفاده کنید.

پست‌های اسلایدی برای بهبود تعامل با کاربران بیسیار ارزشمند هستند، زیرا مخاطبان شما زمان بیشتری را برای پست شما صرف می‌کنند و هر تصویر را ورق می زنند. بنابراین دفعه بعد که می‌خواهید مطلب آموزنده‌ای ارسال کنید، توضیحات را کاهش دهید و داستان خود را در قالب یک پست اسلایدی به اشتراک بگذارید.

20.  جایزه بدهید!

شما همچنین می توانید با تعیین یک جایزه, کاربران را به مشارکت بیشتر تشویق کنید. پست‌های جایزه دار می‌تواند کاربران علاقه‌مند را تشویق کند که پست شما را به اشتراک بگذارند و در مورد آن نظر بدهند، یا حتی در یک فعالیت شرکت کنند.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.