عکاسی-تبلیغاتی

نکاتی در مورد بازار عکاسی تبلیغاتی

بدون دیدگاه

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی با اختلاف زیاد یکی از رقابتی ترین حوزه های عکاسی است. زیرا با عکاسی تبلیغاتی می توان درآمد بیشتری نسبت به سایر جنبه های صنعت عکاسی کسب کرد.

روزانه شرکت ها میلیون ها دلار برای تبلیغات پرداخت می کنند. با یک هدف که فروش محصول خود را افزایش دهند. شرکت ها می خواهند به مخاطبان بگویند که محصولشان بهترین است – بنابراین شما باید بتوانید به بهترین شکل این را نشان دهید.

شناخت بازار کار

کار عکاسان باید در بالاترین سطح کیفی و  فنی باشد. او باید توانایی خلق یک شاهکار از یک چیز ساده را داشته باشد. عکس نسبتا خوب کافی نیست. عکس نسبتا خوب کالایی به فروش نمی رساند!

عکس نسبتا خوب کافی نیست. عکس نسبتا خوب کالایی به فروش نمی رساند!

برای تبدیل شدن به یک عکاس تبلیغاتی ابتدا باید بازار کار را بشناسید و درک کنید که مشتری به دنبال چه چیزی است. یکی از بهترین راه ها برای درک این موضوع، دیدن مجلات و نگاهی به صفحه ی تبلیغات آن است، هر تصویر را با دقت بررسی کنید. تصاویری را که در بیلبوردها یا تبلیغات تلویزیونی می بینید کنکاش کنید.

 

Advertising-photography

اگر شما علاقه مند به عکاسی تبلیغاتی هستید ، اولین کار ایجاد استودیوی خانگی خودتان است. این موضوع، ایده ایی عالی برای تمرین عکاسی است. از هر چیزی در خانه می توان عکس گرفت، با چند لیوان شروع کنید. اما به یاد داشته باشید که هدف شما زیبا جلوه دادن لیوان نیست، بلکه هدف شما فروش آن است.

داشتن تجهیزات حرفه ایی

دومین چیزی که شما نیاز دارید یک دوربین باکیفیت است. همچنین سعی کنید از بهترین لنزها و تجهیزات استفاده کنید. ممکن است مشتری تصاویری با کیفیت خیلی بالا و در اندازه بیلبوردهای بزرگ بخواهد.

دوربین-عکاسی-کنون

 

داشتن نمونه کار

مهمترین چیز در هنگام شروع کار، داشتن نمونه کار است. می توانید تصاویری را که گرفته اید به آژانس های تبلیغاتی ارسال کنید یا مستقیماً به یک شرکت ارائه دهید. همیشه چند نمونه کار همراهتان داشته باشید. می توانید یک وب سایت یا یک صفحه اینستاگرام راه اندازی کنید و نمونه کارهایتان را در آنجا قرار دهید، زیرا تبلیغات آنلاین با سرعتی چشمگیر در حال رشد است. نمونه کارها باید از طیف متفاوتی از تصاویر تشکیل شده باشد.

اگر به فکر همکاری با آژانس های تبلیغاتی هستید ، از راهنمایی های آنها استفاده کنید. این موارد به درک شما از بازار کار بسیار کمک می کند. در صورتی که بتوانید برای یک آژانس معتبر عکاسی کنید این همکاری برای شما بسیار سودآور خواهد بود.

تبلیغات در همه جا وجود دارد ، در حدود هشتاد درصد از کل تبلیغات از عکس استفاده می شود. بیشتر تبلیغات این روزها شامل چند کلمه و یک تصویر خیره کننده است که باید توجه بیننده را به خود جلب کند.

 

عکس-تبلیغاتی

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.