معرفی کتاب های آموزش کسب درآمد از اینستاگرام
طبق آخرین آمار اینستاگرام ، این پلتفرم 1.704 میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. اینستاگرام در ابتدا کار خود را به عنوان یک برنامه اشتراک گذاری عکس شروع کرد و حالا به یک پلت فرم تجاری قدرتمند تبدیل شده که میلیونها کارآفرین از قدرت فروش آن استفاده میکنند. از ارائهدهندگان خدمات گرفته تا سازمانهای غیرانتفاعی و مالکان کسبوکارهای تجارت الکترونیک، برای کسب درآمد در اینستاگرام فعالیت می کنند.
ممکن است از خود بپرسید: مردم چگونه در اینستاگرام کسب درآمد می کنند؟ آیا من می توانم از آن کسب درآمد کنم؟ فروش در اینستاگرام چه تفاوتی با سایر روش های فروش دارد؟
در این مقاله به معرفی چند کتاب در زمینه فعالیت در اینستاگرام و کسب درآمد از آن می پردازیم که می توانید از امروز شروع به مطالعه آنها کنید تا بتوانید به جمع کارآفرینان موفقی بپیوندید که از اینستاگرام درآمد کسب می کنند.
فهرست محتوا
کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام
نویسنده: جرمی مک گیلوری
اگر کسب و کاری ندارید: فرقی نمیکند قبلا چه تجاربی داشته یا نداشتهاید. آماده باشید که شیوه تبدیل یک صفحه اینستاگرام به یک کسب و کار را یاد بگیرید و از آن ماشین پولسازی بسازید.
اگر کسب وکار دارید: این کتاب، شیو دقیق بالا بردن سریع تعداد فالوورها، ایجاد ترافیک سنگین برای وبسایت یا قیف فروش و شیوه جمعآوری هدفدار ایمیل مخاطبان را سریعتر از هر جای دیگری به شما یاد میدهد.
امیدوارم برای رسیدن به سود قابل پیشبینی و تجربه رشد و تعامل خیلی بالا در صفحه اینستاگرامتان آماده باشید.
بیایید شروع کنیم!
مباحث کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام:
- پیشگفتار: تلفن هوشمند+اینستاگرام=معدن طلا
- مقدمه: دوازده دلیل برای چرایی برتری اینستاگرام نسبت به همه پلتفرمهای رسانههای اجتماعی
- فصل یک: محیط اینستاگرام: اگر قواعد بازی را ندانید، نمیتوانید بازی کنید.
- فصل دو: نه گام برای انتخاب نام اینستاگرامی بی نقص
- فصل سه: لوگوی اینستاگرام شما: تصویر کوچک، تاثیر بزرگ
- فصل چهار: شیوه ساختن بیو یا پروفایلی که خریداران را جذب کند.
- فصل پنج: دستبرد به صفحههای اینستاگرام
- فصل شش: شیوه انتخاب یک جایگاه بی نقص
- فصل هفت: چگونه در کمتر پنج دقیقه در روز، جریان مداومی از تصاویر تعاملی با کیفیت خلق کنیم؟
- فصل هشت: چگونه تبلیغها و پستهای اینستاگرامتان را برای بدست آوردن حداکثر تعامل و کسب فالوور و خریدار، زمانبندی کنید؟
- فصل نه: سرقت هویت اینستاگرام: سرقت شدن یعنی در مسیر درست هستید.
- فصل ده: تبلیغها و افراد تاثیرگذار اینستاگرام: چه کنید که کاربران مشهور اینستاگرام، صفحه و محصولاتتان را تبلیغ کنند؟
- فصل یازده: تند کردن آتش: چگونه جامعه فالوورهایتان را پرورش دهید و گروههای تعامل را اهرمسازی کنید.
- فصل دوازده: تصاویری که اسکرول را متوقف میکنند. استراتژیهای پیشرفته تولید پست برای افزایش تعامل، وفاداری فالوئر و فروش
- فصل سیزده: ویدیوهای اینستاگرامی، اسلحه مخفی شما برای تعامل، ایجاد فروش و پربازدید شدن
- فصل چهارده: چگونه کپشنهایی بنویسیم که فالوئرهایمان را وادار به اقدام کنند؟
- فصل پانزده: دروغ هشتگ، پرا هشتگ بیشتر، بهتر نیست. چطور هشتگهای درست را پیدا کنیم و چند تا از آنها را به کار ببریم؟
- فصل شانزده: فالوئر را به خریدار تبدیل کنید. شیوه خلق لینکهایی که باعث کلیک میشوند.
- فصل هفده: خودکارسازی اینستاگرام، چگونه از نرمافزاری استفاده کنیم که زحمت زیاد را از سر راه رشد صفحه شما بردارد، بدون این که خطر بسته شدن حسابتان وجود داشته باشد؟
- فصل هجده: تبدیل فالوور به پول، بخش اول: چگونه کالای دیجیتالی را برای فروش در اینستاگرام تولید کنیم؟
- فصل نوزده: تبدیل فالوور به پول، بخش دو: فروش کالاهای فیزیکی و دیجیتالی در اینستاگرام
- فصل بیست: تبدیل فالوئر به پول، بخش سه: بازاریابی رابطهمند، بیکالا و بیوبسایت، بی مشکل
- فصل بیست و یک: هشتمین شگفتی جهان، خودکارسازی بازاریابی آنلاین، پول درآوردن هنگام خواب (قیفهای فروش)
- فصل بیست و دو: نتیجهگیری، تبلیغها را به ثروت تبدیل کنید.
خرید کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام
کتاب جعبه سیاه اینستاگرام
نویسنده: حسین نصیری
کتاب جعبه سیاه اینستاگرام به کوشش حسین نصیری و در زمینهی ایجاد و مدیریت کسب و کار های اینستاگرامی و مجموعا در ۱۰ فصل و بر اساس ۳ کتاب موفق Instagram Marketing نوشتهی ویکتور مارکو ، Instagram Secrets نوشتهی جرمی مک گیلوری و Instagram Marketing Step-By-Step نوشتهی برایان برن تدوین شده است.
“جعبه سیاه اینستاگرام” میکوشد تا با نثری روان و خودمانی و با توجه به جامعه ایران، به افرادی که قصد راه اندازی یک کسب و کار مطمئن و امن در فضای اینستاگرام و در شرایط فعلی شغلی و اقتصادی ایران را دارند کمک نماید. این کتاب با دسترسی به جدیدترین بهروزرسانی الگوریتمهای اینستاگرام و ترکیب آنها با نکات مهمی در زمینهی کسبوکار و فروش آنلاین، به منبعی جامع و قدرتمند برای افرادی که قصد شروع یک کسبوکار اینستاگرامی در شرایط اقتصادی و شغلی ایران و یا افرادی که قصد برندسازی شخصی و فروش محصول و خدمات خود را در این فضا دارند تبدیل شده است.
نویسنده در بخشی از کتاب از دلایل شکست افراد در اینستاگرام پرده برداشته و مینویسد: «شما وارد سیستمی شدین که افراد زیادی، هم به عنوان کاربر معمولی و هم به عنوان ادمین و به چشم کسب درآمد وارد اون شدن. این سیستم رایگان هست و به سرمایهی بسیار کمی نیاز داره و همین باعث میشه بسیاری از افراد به سمت اون بیان. در دنیای شبکه های اجتماعی پول داشتن اولین اصل نیست، پول داشتن بخشی از روند کسب وکار هست. قدم اول ایدهست. اینکه چطور میتونیم ایدهی خوب رو به دست بیاریم، توسعه بدیم و اون رو بارور کنیم و درنهایت به بهرهوری و درآمد برسونیم. در چنین شرایطی که سرمایه، ملاک برتری نیست کسی برندهست که دانش و اطلاعات تخصصی بیشتری داشته باشه و بتونه از اون دانش استفادهی درست کنه.»
مباحث کتاب جعبه سیاه اینستاگرام:
- مقدمه
- کیلومتر اول
- قدم نخست
- ایده
- مقدمات یک پیج مناسب
- ادمین و ساخت پست
- برند و برندسازی
- داستانسازی و پیج بیزینسی
- کپی رایت و نگهداری پیج
- محتوای ویدئویی و IGTV
- امنیت پیج اینستاگرام ورود به اکسپلور، تبلیغات و کسب درآمد
خرید کتاب جعبه سیاه اینستاگرام
کتاب رازهای اینفلوئنسری اینستاگرام
نویسنده: شارلوت استرلینگ
مباحث کتاب رازهای اینفلوئنسری اینستاگرام:
- درک اهداف و انگیزههای خود
- مخاطبان خود را مشخص کنید.
- طراحی حساب کاربری خود
- ایجاد یک حساب کاربری تجاری
- غلبه بر الگوریتم اینستاگرام
- طراحی محتوا
- درک محتوا و مضامین
- ده گام برای ایجاد بهترین پست اینستاگرامی
- توسعه مخاطب
- تکنیک تبلیغاتی پیشرفته
- تبدیل فالوورهای خود
- اندازهگیری موفقیت شما
- هکهای رشد اینستاگرام
- نتیجهگیری
کتاب بازاریابی اینستاگرام از ابتدا تا انتها
نویسنده: برایان برن
این کتاب با آموزش گامبهگام جدیدترین و موثرترین قابلیتهای اینستاگرام، به شما این امکان را میدهد تا در کوتاهترین زمان ممکن کسب درآمد نمایید و هچنین با برندسازی در دنیای دیجیتال، سهم بازار بزرگی را به دست آورده و فالوورها را تبدیل به مشتریان وفادار خود نمایید.
مباحث کتاب بازاریابی اینستاگرام از ابتدا تا انتها:
- فصل اول: مبانی اینستاگرام
- فصل دوم: برند اینستاگرامی خود را بسازید.
- فصل سوم: چگونه یک بیوگرافی مناسب بسازیم
- فصل چهارم: انتخاب بازارک مناسب
- فصل پنجم: تهیه محتوای باکیفیت در اینستاگرام
خرید کتاب بازاریابی اینستاگرام از ابتدا تا انتها
کتاب چگونه در اینستاگرام پول دربیاوریم؟
نویسنده: دیوید گرین
ینستاگرام از وقتی به عنوان یک اپلیکیشن برای سیستم iOS طراحی شد تا وقتی به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی شناخته شد که سود زیادی چه از نظر شخصی و چه از نظر اقتصادی به مشترکینش میرساند دستخوش دگردیسی زیادی شده است.
با گذشت سالها هیچ نشانهای از کند شدن روند رشدش وجود ندارد. همین موضوع این نکته را در ذهن ما تداعی میکند که احتمالا این برنامه تا سالهای زیادی به رشدش ادامه خواهد داد.
با استفاده از این کتاب نکات عملی خوبی را برای گسترش کسب و کارتان یاد میگیرید. هر مانعی را از سر راهتان کنار میزنید و با استفاده از ابزار مناسب و نکات کاربردی ذکر شده به موفقیت میرسید.
مباحث کتاب چگونه در اینستاگرام پول دربیاوریم؟:
- مقدمه
- فصل یک: نکاتی کاربردی برای افزایش تعداد فالوورها و طرفدارانتان
- فصل دوم: چالشهای پیش رو در استفاده از اینستاگرام برای ارتقا کسب و کارها
- فصل سوم: تصورات غلط استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار
- فصل چهارم: مزایای استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار
- فصل پنجم: نکاتی مفید برای تقویت کسب و کار شما در اینستاگرام
- فصل ششم: آنچه از صفحات معروف اینستاگرام میآموزیم
- فصل هفتم: پیشنهادهای مهم برای انتشار مطالب در اینستاگرام که باید بدانید
- فصل هشتم: چگونه در اینستاگرام یک استراتژی بازاریابی موثر خلق کنیم
- فصل نه: از قدرت برنامههای تکمیلی اینستاگرام برای پیشرفت کسب و کارتان استفاده کنید.
- فصل ده: ایدههای زیرنویس عکس برای بازاریابهای خلاق
- فصل یازده: فاکتورهایی که باعث چشمگیر تر شدن پستهای شما میشوند.
- فصل دوازدهم: چطور بهترین بیوگرافی را برای کسب و کارتان بنویسید.
- فصل سیزدهم: یک صفحه تجاری در اینستاگرام بسازید.
- فصل چهاردهم: روشهای اینستاگرامی برای گرفتن عکسهای خارقالعاده
- نتیجه گیری
خرید کتاب چگونه در اینستاگرام پول دربیاوریم؟
کتاب راهنمای ویژه بازاریابی اینستاگرام
نویسنده: پریسا دانش اشراقی
همه انواع کسبوکارها میتوانند با حضور اینستاگرامی منفعت زیادی حاصل کنند، چه این منفعت گسترش یک اجتماع تعاملی فعال، دسترسی به مشتریان جدید، یا حتی فروش آنلاین باشد. فقط به کمی تلاش نیاز دارد.
اگر واقعا در مورد اتخاذ بازاریابی اینستاگرامی خود جدی هستید، ایده بدی نیست که روی کمک گرفتن از Later، یک پلتفرم رایگان بازاریابی اینستاگرامی، هم حساب باز کنید.
نه تنها شما با استفاده از Later میتوانید فیدتان را طراحی کنید و همه عکسها و ویدئوهایتان را مدیریت کنید، بلکه همچنین قادر خواهید بود شاخصهای تحلیلیتان را رصد کرده و پستهای اینستاگرامیتان را برای انتشار خودکار برنامهریزی و زمانبندی کنید – همه اینها از یک داشبورد واحد قابل انجام است.
خرید کتاب راهنمای ویژه بازاریابی اینستاگرام
کتاب راهاندازی کارخانه پولسازی با اینستاگرام
نویسنده: سامان کریمی شاد
مواردی که بعد از خواندن این کتاب یاد خواهید گرفت:
- ساختن پروفایل حرفهای و جذاب
- روشهای حرفهای برای فروش و بازاریابی
- راهاندازی فروشگاه اینستاگرامی
- افزایش هواداران خود
- استراتژی نفوذ، برندسازی و تبدیل حرفهای
- نفوذ به اکسپلور اینستاگرام
- ابزارهای مهم یک کارخانهدار اینستاگرامی
- اتوماتیکسازی و فروش وقتی که خواب هستید!
مباحث کتاب راهاندازی کارخانه پولسازی با اینستاگرام:
- مقدمه
- فصل 1: چرا اینستاگرام؟
- فصل 2: ساختن حساب شخصی و تجاری در اینستاگرام
- فصل 3: آشنایی با تعاریف و محیط اینستاگرام
- فصل 4: ساختن پروفایل حرفهای
- فصل 5: با محتوای بی نقص بدرخشید
- فصل 6: هشتگ! هشتگ! هشتگ!
- فصل 7: جادوگر فروش در اینستاگرام شوید
- فصل 8: تبدیل صفحه اینستاگرام به فروشگاه
- فصل 9: با هواداران خود پادشاه اینستاگرام شوید.
- فصل 10: سیر تا پیاز تبلیغات در اینستاگرام
- فصل 11: استراتژی نفوذ، برندسازی و تبدیل حرفهای
- فصل 12: نفوذ به اکسپلور اینستاگرام
- فصل 13: ابزارهای مهم یک کارخانهدار اینستاگرامی
- فصل 14: اتوماتیک سازی، فروش وقتی که خواب هستید!
خرید کتاب راهاندازی کارخانه پولسازی با اینستاگرام
کتاب اینستاگرام: پنجره ای به دنیای زنان
نویسنده: مینا عینی فر
زنان کاربران فعال شبکههای اجتماعی عکسمحورند. در ایران نیز این مسئله صدق میکند و زنان در سالهایی که حضور اجتماعی خود را پررنگتر میکنند. به دنبال حضور پررنگ در دنیای مجازی نیز هستند. آنها آگاهانه یا ناخودآگاه اهدافی را در این حضور مجازی و روایت زندگی خود دنبال میکنند.
اما زنان در این عکسها به چه شیوههایی خود را بیان میکنند؟ اشیا در برابر دوربین کاربران اینستاگرام اهمیت دوچندانی پیدا میکنند و معانیای را، که کاربران دوست دارند، به همراه خود در کادر جای میدهند. آنها به این دلیل مورد توجهاند که تمایزها را به رخ میکشند و شیوهای برای بیانشان پیدا میکنند. گروههای مختلف زنان در عکسهای اینستاگرامی اشیا را به کار میگیرند تا خود را آنگونه که دوست دارند نمایش دهند و تعلق خود را به گروههای اجتماعی نشان دهند.
به این دلیل که روایت رسانههای رسمی مثل تلویزیون در بسیاری از موارد با روایتهای خود زنان از خودشان فرق دارد. به نظر میرسد زنان اینستاگرام و شبکههای اجتماعی دیگر را به کار گرفتهاند تا روایت خودشان را از زندگیشان ارائه کنند.
بنابراین، فهم این روایتهای جدید کمک میکند که تغییرات نقشها و نگرش زنان به این تغییرات را درک کنیم. بیتوجهی به این تغییرات به توقف تغییرات منجر نخواهد شد. بلکه فاصله تصورات را از آنچه در واقعیت اتفاق میافتد افزایش خواهد داد. تحلیل آنچه در روایتهای زنان از زندگی روزمره خود وجود دارد ما را به شناختی دقیقتر از واقعیت راهنمایی میکند و نگرش زنان گروههای مختلف را درباره نقشهای خود برای ما روشن میکند.
مباحث کتاب اینستاگرام: پنجره ای به دنیای زنان:
- مقدمه
- بخش اول: عکسها به ما چه میگویند؟
- بخش دوم: شباهتها و تفاوتهای گروهها
- نقش سوم: نقش جامعه در نمایش روزمره
- بخش چهارم: منابع
خرید کتاب اینستاگرام: پنجره ای به دنیای زنان
کتاب بدون فیلتر داستان اینستاگرام
نویسنده: سارا فرایر
گفتوگوها را همانطوری که برایم نقل میشد نوشتهام تا سیر تکامل اینستاگرام را همانگونه که دستاندرکارانش به یاد میآورند روایت کنم: ماجرایی که طی ده سال شکل گرفته است. این کتاب نتیجهی تلاش حداکثری من برای ارائهی حقیقت ماجرای اینستاگرام است.
مباحث کتاب کتاب بدون فیلتر داستان اینستاگرام:
مقدمه: بزرگترین اینفلوئنسر
- پروژهی کُدنِیم
- موفقیت در دل نابسامانی
- غافلگیری
- تابستان برزخی
- تند برو و همه چیز را در هم بشکن
- ۶- برتری
- فرد مشهور جدید
- کسی که به درد اینستاگرام بخورد
خرید کتاب بدون فیلتر داستان اینستاگرام
کتاب کسب و کار اینستاگرامی
نویسنده: میثم فردوس
نویسنده این کتاب قصد دارد در این کتاب مباحث پایهای اینستاگرام، راهکارها و شیوههای بازاریابی و کسب درآمد و ثروتسازی از طریق شبکه اجتماعی را بررسی کند.
با مطالعه این کتاب با شیوههایی برای افزایش دنبالکنندگان، درآمد و شروع فعالیت حرفهای و پولساز در اینستاگرام آشنا میشود.
خرید کتاب کسب و کار اینستاگرامی
کتاب پولینستاگرام افزایش شدید درآمد با روش های کم هزینه از طریق اینستاگرام
نویسنده: امید جهانداری
کتاب پولینستاگرام: افزایش شدید درآمد با روشهایی کم هزینه از طریق اینستاگرام به قلم امید جهانداری، بر اساس تحلیل رفتار مخاطب ایرانی، به شما نحوه رفتار درست برای کسب درآمد از اینستاگرام را آموزش میدهد.
برای موفقیت در کسبوکار امروز، استفاده از شبکههای اجتماعی دیگر یک مزیت نیست، بلکه یک ضرورت است. اینستاگرام به عنوان پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در ایران، بستری مناسب، قدرتمند و پر از فرصتهای پولساز برای کسبوکارها است. اما برای کسب درآمد از اینستاگرام تنها حضور در آن کافی نیست، بلکه نحوه رفتار مناسب در آن است که به رشد کسبوکار ما کمک میکند.
شما در اینستاگرام میتوانید با هزینههایی بسیار کم نسبت به تبلیغات رایج، درآمد بسیار زیادی را به دست آورید؛ اما اگر مهارت رفتار درست در آن را نیاموخته باشید، به همان اندازه که میتواند موثر باشد، آسیبرسان نیز میشود.
امید جهانداری پژوهشگر، نویسنده و مدرس مهارتهای کسب و کارهای نو است. او خالق کتاب اثربخش پول نو و موسس گروه ارزشآفرینی ایرانیان است. وی اعتقاد دارد که همه ما باید تلاش کنیم تا دنیا را بهتر از آنچه تحویل گرفتهایم، تحویل دهیم.
در بخشی از کتاب پولینستاگرام میخوانیم:
بارها مشاهده کردهام که افراد یا حتی شرکتهای بسیار بزرگ، لینکی را در بیو صفحه خود قرار دادهاند؛ زمانی که بر روی آن کلیک کردهام با تنها چیزی که روبرو شدهام یک صفحه خوشآمد گویی از وبسایتی ناآماده بوده است.
فکر میکنم – البته مطمئنم – دیگر دوران اینکه تنها با داشتن یک دامین با نام اختصاصی خود، از سایر افراد متفاوت باشی، گذشته است. امروزه اگر آدرس وبسایتتان را درجایی قرار میدهید، حتما از فعال بودن آن اطمینان داشته باشید. برخلاف اینکه همیشه از اینترنت و فضای وب بهعنوان فضای مجازی نام برده میشود، حضور پررنگ شما در فضای وب بخشی از هویت واقعی شما است. بودهاند افرادی که خود را درزمینهٔ کاریشان حرفهای معرفی کردهاند و بارها به من پیشنهادهای همکاری دادهاند؛ اما فقط به دلیل نداشتن هویت در وب، از همکاری با آنها صرف نظر کردهام.
اینستاگرام مانند کافیشاپ است و وبسایت شما مانند دفتر کار دائمی است. فرض کنید که من را در یک کافیشاپ ببینید، کلی حرفهای خوب بزنیم، در پایان من با افتخار آدرس دفترم را نیز به شما بدهم و از شما بخواهم که به من سر بزنید. فردای آن روز شما به سراغ دفتر من بیایید؛ اما در عین ناباوری در آدرسی که دادهام تنها با یک ساختمان مواجه شوید که فقط یک اسکلت تیرآهنی دارد و یک تابلو که بالای آن نصب شده است. شما در این حالت چگونه درباره من و حرفهایم قضاوت میکنید و به من اعتماد میکنید.
بهترین حالت این است که اگر هنوز دفتر کاری نداریم، صادقانه موضوع را اعلام کنیم و بگوییم که فعلا همدیگر را در همین کافیشاپ خواهیم دید و درباره همکاریهایمان بحث خواهیم کرد.
مباحث کتاب پولینستاگرام:
- حرف اول
- فصل اول: مدل ذهنی
- بازاریابی با اینستاگرام
- داستان از چه قرار است؟
- بهترین روش مارکتینگ
- مدل پول نو
- علت این اتفاق
- توهم کمک خوب
- نداشتن ساختار دریافت
- شرط اجرایی پول نو
- تمرین عملی
- دلیل خرید مشتری
- مغز انسان در زمان خرید
- مدل ومم
- معرفی در عمل
- طراحی معرفی درست
- روشهای گفتن منفعت
- کمترین هزینه
- بیشترین اثرگذاری
- بهترین شیوه در عصر حاضر
- کانالهای بازاریابی محتوا
- بهترین کانال برای بازاریابی محتوا
- روش موردبحث این کتاب
- چرا اینستاگرام؟
- تمرین عملی
- فصل دوم: ساختار محتوا
- ساخت صفحه تجاری
- تصویر پروفایل
- نام صفحه و پروفایل
- متن بیوگرافی
- انواع فرمت پستها
- عکس
- ویدیو
- صوت
- متن
- متن بهصورت مستقل
- انواع محتوای تولیدی
- استراتژی فروش در اینستاگرام
- محتوای کمک
- محتوای اعتماد ساز
- محتوای دعوت به اقدام
- استراتژی مرگ
- فصل سوم: ابزارها و رفتارها
- استوری یا پست ثابت؟
- کامنت
- پاسخگویی به کامنتهای اعتراضی و اسپم
- کلید طلایی کامنتهای اعتراضی
- هشتگها
- هشتگ خصوصی
- هشتگ عمومی
- هشتگ غیرخطی
- هشتگهای موج
- خطر هشتگ
- نکته کلیدی در استفاده از هشتگها
- جذب فالوور
- پیام مناسب
- مخاطب مناسب
- تعداد مخاطب
- راههای جذب مخاطب
- جذب ارگانیک
- تبلیغات در اینستاگرام
- خرید فالوور و ربات
- فالو موقت آری یا نه
- نحوه استفاده از ربات
- ایدههایی برای تولید محتوا و انتشار پست
- ایدههای استوری
- هایلایت استوری
- لایو یا پخش زنده
- استراتژی لایو
- استراتژی منظم
- استراتژی نامنظم
- محتوای لایو
- تلویزیون اینستاگرام IGTV
- ساعت انتشار
- چند توصیه برای استفاده بهتر از اینستاگرام
- فصل چهارم: توصیههایی برای کسبوکارها
- فیزیکی و اینترنتی
- استفاده از اینستاگرام در کسبوکارهای فیزیکی
- استفاده از اینستاگرام در کسبوکارهای اینترنتی
- جشنوارهها و کمپین
- استراتژی تخفیفگذاری
- خطر اول
- خطر دوم
- چند نکته درباره تخفیف اثربخش
- بازاریابی تأثیر و همکاریهای مشترک
- چند راهکار برای افزایش فوری فروش
- حرف آخر
- ارتباط با نویسنده