آموزش ساخت کاور اینستاگرام در نرم افزار InShot

۲ دیدگاه

ویدئو آموزش ساخت کاور اینستاگرام در نرم افزار InShot

توضیحات آموزش ساخت کاور اینستاگرام در نرم افزار InShot

وقتی وارد یک پیج فروشگاهی در اینستاگرام می شوید، اولین چیزی که به چشمتان می خورد ظاهر پیج است! اگر پیج ظاهر زیبایی نداشته باشد، بطور ناخودآگاه از آن پیج خارج می شوید. و رغبتی برای دیدن پست های آن پیج نخواهید داشت.

شاید بسیاری از پیج ها محصولات خوبی داشته باشند، یا شاید قیمت محصولات آنها مناسب باشد. ولی این پیج های اینستاگرامی بخاطر نداشتن ظاهر زیبا و جذاب، مشتریان بالقوه زیادی را از دست می دهند.

اگر شما هم پیج اینستاگرام دارید و از طریق اینستاگرام کسب درآمد می کنید به شما توصیه می کنم به ظاهر پیج خود برسید! چرا که امروزه این پیج های اینستاگرامی حکم یک فروشگاه در دنیای واقعی را دارند.

همانطور که دکور یک فروشگاه یا مغازه نقش مهمی در جذب مشتری و فروش محصولات دارد، ظاهر پیج اینستاگرام نیز همین شرایط را دارد. استفاده از یک تم ثابت و مشخص در پست های اینستاگرام ، باعث یکدست شدن پیج اینستاگرام می شود.

ظاهر زیبا و یکدست پیج، باعث نگه داشتن بیشتر بازدید کننده در پیج شده، و احتمال تبدیل بازدید کننده به مشتری بیشتر می شود.

کلیپ های ویدئوی جذابیت بسیار بالایی در میان مردم دارد. بنابراین، استفاده از ویدئو می تواند کمک زیادی به رشد پیج شما بکند. قرار دادن کاور در اول ویدئو ایده بسیار خوبی در یکدست کردن پست های پیج به حساب می آید. ولی برای قرار دادن کاور و نوشته روی ویدئو، نیاز به استفاده از نرم افزارهای ادیت فیلم خواهید داشت

ممکن است بسیاری از مردم، به دلایل مختلف، امکان استفاده از سیستم های کامپیوتری یا نرم افزاهای تدوین در کامپیوتر را نداشته باشند.

اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید جای هیج نگرانی نیست! شما می توانید با استفاده از گوشی هوشمند بسیاری از کارهای ضروری خود را بدون نیاز به کامپیوتر انجام دهید.

در آموزشی که در بالا قرار داده ایم ، شما یا خواهید گرفت که چطور با استفاده از نرم افزار اینشات (InShot) در گوشی ، روی ویدئوی خودتان کاور قرار دهید.

می توانید با مراجعه به بخش تماس با ما کاور دلخواه و اختصاصی خودتان سفارش دهید.

دانلود برنامه InShot

آموزش ساخت کاور اینستاگرام InShot

لینک برنامه اینشات در گوگل پلی

لینک برنامه اینشات در اپل استور

۲ دیدگاه

  1. آواتار کاربر
    خرداد 31, 1400

    عاللی اموزش دادین فقط میشه عکس کاوری که توش عکس گذاشتیدو به اینستاگرام shayli2012ارسال کنید.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.